Klacht: Incasso voor Hotel vouches die ik niet heb van Hotel Group

op 19 juli 2012 over Hotel Group in de categorie Hotels

Door iemand van Hotel Group werd ik gebeld of ik met mijn hele gezin of vriendinnen “gratis” op vakantie wilde binnen Europa met hotel vouches van hun voor slechts € 49,95. Ik vroeg nog wat het addertje onder gras was, die was er niet. Ik was er niet zo zeker van of ik ze wel wilde hebben. De dame aan de telefoon zei zeer overtuigend dat ze ze zou opsturen en dat ik ze binnen 7 dagen gewoon terug kon sturen, dan was er niets aan de hand…..was dat maar waar!!

Direct toen ik de vouches op de mat vielen heb ik ze retour afzender gezonden. Tot mijn verbazing zag ik dat er een bedrag ad € 49,95 van mijn bankrekening was afgeschreven. Ik heb de bank dat teruglaten storten. Paar dagen later had ik een brief van MKB incasso op de mat. Hup direct incassokosten erbij. MKB incasso belde me ook en via hun kreeg ik het telefoonnummer van Hotel Group. MKB vertelde me dat ik de incasso had omdat ik geen postzegels had geplakt!

Ik belde naar Hotel Group en kreeg een zeer onbeleefde dame aan de lijn die mij al direct in de reden viel!! Ze zei dat ik haar niet liet uit praten, ik de vouches te laat had teruggestuurd, ik geen postzegels had geplakt (ieder kleinkind weet zelfs dat je postzegels moet plakken als je iets retour stuurt zei ze want daardoor is het te laat teruggekomen) het een hele dure grap ik voor een paar postzegels maar dat ik maar snel moest betalen want de incasso wordt niet ingetrokken, dat ik al een discussie had gevoerd met het incassobureau (wat niet waar is!) en zij ook niet in discussie gaat met mij en ze verbreekt zo de verbinding!! Ik kon niets zeggen.

Ik heb nu dus een “boete”van €110,- aan mijn broek hangen en geen vouches! Ik ben het hier absoluut niet mee eens en zeker niet hoe ik te woord ben gestaan! Zij hebben mij gewoon iets aangesmeerd, ik heb het direct teruggezonden en heb direct een incassobureau op mijn dak! Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken!!!

Graag zou ik zien dat ze de vordering intrekken. Ben dan ook voornemens een bezwaarschrift in te dienen. Ik hoop dat u mij kunt helpen en ben ook erg benieuwd naar andere verhalen, met name oplossingen!

Alle klachten die gemeld zijn door Claire77