Klacht: incasso vanwege streken van readers digest

op 10 juli 2012 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

ik heb nooit iets bij readers digest besteld
kreeg ineens vanaf mn oude adres een dik boek waar ik nooit om gevraagd heb
ik ben maanden geleden verhuisd en dat moet schijnbaar rond die tijd geweest zijn
nu krijg ik ineens vanuit een incassobureau een rekening van 100 euro
voor iets wat ik nooit besteld heb vind ik een beetje vreemd
ze hebben me dus iets gestuurd waar ik niet eens om vraag als ik aangeef van dat ik het wil retourneren geeft niemand gehoor
en dan ineens krijg ik een aanmaning en meteen via incassobureau
ben eerlijk gezegd niet van plan het te betalen
ik weet dat er meerdere mensen met deze zelfde klacht zitten dus er zal wel iets van een ombudsman ofzo zich ook mee bezighouden maar desnoods vraag ik dat persoonlijk wel even na bij de onbudsman

laat iemand van readers digest maar contact met me opnemen en met een fatsoenlijke oplossing aankomen
want i had meteen toen ik een dik boek kreeg waar ik niet om vroeg al aangegeven het niet te willen en dan hoor ik ineens niks van ze maar wel een tijd later ineens een gepeperde rekening via aan incassobureau voor een boek wat ik niet eens ooit ingekeken heb nou sorry ik zie niet in waarom ik zou moeten betalen voor iets wat hun mij zomaar sturen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Readers Digest Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hennie74