Klacht: Incasso van 70 euro voor een uitje van 30 euro

op 30 augustus 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb onlangs wat geboden op vakantieveilingen.nl en ik had een paintball gewonnen. Dit trouwens niet geplanned omdat ik een lijst met hoge bieders zag die ik had overgboden en toen ik dat had gedaan was de lijst plotseling verdwenen! Vervolgens heb ik besloten de gewonne veiling niet te betalen aangezien ik het niet meer wou hebben. Twee weken later krijg ik een incasso opgestuurd met een rekening van 74 euro omdat ik de veiling niet heb betaald. Help alstublieft

Ik wil niks meer betalen en ik hoef er niks meer mee te maken te hebben

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:49 geantwoord

Beste Rida,

Als je op een veiling biedt ga je akkoord met de algemene voorwaarden en ben je als hoogste bieder verplicht de veiling te betalen. Behalve een winnaarsmail heb je ook meerdere mails ontvangen en 1 sms met de gevolgen als je niet tijdig betaalt.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor je betekenen en dien je de betaling te voldoen via Intrum Justitia.

Zodra wij de betaling van het incasso bureau hebben binnengekregen, wordt jouw account gedeblokkeerd. Hou rekening met de geldigheidsduur van het gewonnen arrangement. Zelfs als de geldigheidsduur verlopen is, blijft de betalingsverplichting staan.

Als het arrangement nog geldig is kun je de waardebon downloaden in jouw account.

Diana - Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Merrie300d