Klacht: Incasso SMS van Segoria

op 27 september 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Een tijdje terug heb ik dmv Klarna een product besteld alleen vervolgens niet meer aan het betalen gedacht. Vervolgens krijg ik vandaag plotseling een SMS van Segoria dat ik het bedrag van €50,- + nog €40,- incassokosten moet betalen. Ik heb nooit verder een herinnering gekregen. Ook de afhandeling via SMS vindt ik een vrij vreemde praktijk plus het feit dat Segoria gewoon onderdeel is van Klarna. Dit lijkt bijna op oplichting om via een slinkse manier nog even €40,- binnen te halen..

Ik eis dat de €40,- incassokosten kwijtgescholden worden en ik in het vervolg geen SMS'jes meer ontvang van Segoria.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 28 september 2016 om 11:37 geantwoord

Geachte heer Lemmers,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-808 28 54.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Christian Lemmers