Klacht: bank met incassoburo

op 25 mei 2020 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Zweedse Klarna bank heeft een incassoburo die te laat betaalde rekeningen nog eens belast met incassokosten. Twee weken nadat de bank de betaling bij zijn dochteronderneming heeft aangemeld is er door mij betaald en toch krijg ik incasso kosten. Zonder uitleg van hoe die zijn opgebouwd

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling incassokosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Segoria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 26 mei 2020 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Rebel,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00.

Meer informatie hierover vindt u in de e-mail die wij u hebben toegestuurd.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Sybe