Klacht: Incasso opdracht

op 10 juni 2016 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tele2 stuurt een factuur wat binnen 5 dagen moet worden voldaan. Iedere maand een dag na de factuur al een incasso brief van Boss.
Naar Bos 2x bezwaarschrift hierover gestuurd incl. bijlagen.
BOS doet hier niets mee en komt voor Tele2 op.
Tig keer gebeld, wij zoeken het uit u wordt hierover teruggebeld NIET DUS!!!!
Bij Bos incasso zegt men u moet contact opnemen bij Tele2.
Geen bewijs van beide partijen over de communicatie van Tele2 naar Bos. k mom geen stap verder alleen maar betalen. Gelijk dreiging met loonbeslag of ontruiming van woning.

Gewenste Oplossing:

BOS INCASSO moet klachten serieus nemen en actie ondernemen wanneer er bezwaar wordt gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Richard de Jonge