Klacht: Incasso bureau

op 06 juli 2016 over Waternet in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wel waterstand door gegeven maar niet bij vermeld dat ik ging verhuizen. Daarom moest er een eindafrekening worden berekend. Waternet stuurt alleen per post een herinnering en niet per email. Post heb ik dus nooit kunnen ontvangen omdat ik verhuisd was.

Gister heb ik de eindafrekening ontvangen. Helaas ben ik daar gister voor het eerst van op de hoogte gesteld, en lag het allang bij de incasso.

Door op waternet te wachten, zijn er incasso kosten bij gekomen. Het gaat om een relatief laag bedrag dus betaald men eerder dan dat men bezwaar maakt.

Hierbij uit ik mijn ongenoegen, het is een onmenselijke manier om geld uit de zak van de burgers te trommelen. Waternet stuurt het liever naar een incasso bureau met de gevolgen van dien dan dat zij hun klanten op de hoogte brengt via de mail.

Met vriendelijke groet,

Ruud Witte

Gewenste Oplossing:

Een simpele email!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Waternet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RuudW