Klacht: incasso

op 05 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 06 juli 2012 om 13:46 geantwoord

Beste superstarlights,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw profiel van de website heeft verwijderd en desondanks is er geld van uw rekening geïncasseerd.

Ik heb met de door u opgegeven gegevens een profiel kunnen achterhalen en kan u melden dat voor het profiel "superstarlights2" op 20-06-2012 de laatste afschrijving t.w.v. 12,95 Euro heeft plaats gevonden. U heeft vervolgens dit profiel op 23-06-2012 definitief van de website verwijderd. Het kan dus nog zo zijn dat de afschrijving van 20-06-2012 is.
Er zullen in de toekomst verder geen afschrijvingen meer plaatsvinden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met het Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

Alle klachten die gemeld zijn door superstarlights