Klacht: Incasso

op 10 september 2018 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb het openstaande bedrag netjes overgemaakt aan Fedex Express zoals dit aan was gegeven in de eerste brief.
Vandaag (10-09-2017) een brief ontvangen om een verhoogd bedrag binnen 5 dagen na dagtekening (07-09-2018) over te maken. Terwijl desbetreffende brief pas bezorgt is op 10-09-2017 en het verschuldigde bedrag ook al was overgemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als het dossier gesloten is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultimoo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ultimoo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ultimoo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ultimoo

Heeft op 11 september 2018 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 september 2018 om 09:01 geantwoord

Ik heb al een mail verstuurd met het opgegeven email adres wat aan deze account hangt. Dus ik ga dit niet nogmaals doen. Heb ook geen melding gehad dat dit niet is ontvangen. Ik verwacht u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en dat dit alsnog op een nette manier wordt opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Pacem