Klacht: Incasso

op 21 september 2017 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een blad van puzzel4U gekregen om te proberen hiervoor moest ik €9,95 betalen.
Ik heb echter van het blad afgezien en het keurig volgens de geldende regels terug gestuurd.
Het bedrag van €9,95 heb ik bij mijn giro gerestoord
Nu 14 dagen later ontvang ik van puzzel4U een aanmaning van €10,95
Heb telefonisch contact gehad en er wordt zonder blikken of blozen verteld dat ze het teruggestuurde blad niet hebben ontvangen.
Een kwalijke zaak in de brief wordt zelfs gesteld over een incasso van €40
Ben zeer kwaad over deze gang van zaken

Gewenste Oplossing:

Niets betalen ik heb gehandeld volgens de regels van puzzel4u

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puzzel4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenmerk brief D0917100713