Klacht: Incasso

op 30 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik dacht van een keer uitproberen hoe vakantieveilingen in elkaar zit beetje bieden op veilingen krijg ik paar maanden later incasso van 107 euro terwijl ik van geen enkele actie geprofiteerd heb en geen factuur heb heen gekregen normalenprijs was 67 en toen kreeg ik nog eens 40 ik vind dat ik geen een ene euro moeten betalen aangezien k niks gebruikt heb

Als het weggaat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 juni 2017 om 16:53 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u bericht krijgt van het incassobureau.

Voordat de betaling wordt over gedragen aan het incassobureau ontvangt u betalingsherinneringen per email. Ook probeert VakantieVeilingen het bedrag via een automatische incasso te incasseren van het opgegeven iban rekeningnummer.

Omdat wij uw betaling niet tijdig hebben binnengekregen, hebben wij de vordering inmiddels overgedragen aan het incassobureau. Hiermee is de betalingsverplichting bij VakantieVeilingen.nl overgedragen aan Intrum Justitia en kan u uw betaling aan hen voldoen.

Zodra de betaling bij het incassobureau gedaan is en bij ons is verwerkt wordt uw account gedeblokkeerd. Hou rekening met de geldigheidstermijn van het gewonnen arrangement. Zelfs als u geen gebruik meer kunt maken van het arrangement, omdat deze verlopen is, blijft de betalingsverplichting staan. Mocht de waardebon nog geldig zijn dan kunt u deze in uw account onder 'Mijn gewonnen veilingen' terug vinden.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen en dient u de betaling te voldoen via Intrum Justitia.

Diana - Webcare VV

Heeft op 30 juni 2017 om 22:24 geantwoord

Ik heb geen ene brief thuis ontvangen en de mail die ik heb opgegeven is niet mijn mail dat is mijn facebook die k zes jaar geleden aangemaakt heb over de gewonnen veilingen ben in het wel mee eens die zal ik netjes betalen alleen de incasso kosten is niet netjes heb geen brief thuis gekregen totdat er zomaar 40 euro bij gekomen is

Alle klachten die gemeld zijn door Zaka