Klacht: Incasso

op 15 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ze blijven mij brieven sturen van incasso dat ik binnen 5 dagen moet betalen anders gaan ze het van mijn Bank halen etc
Ik heb nooit iets besteld daar.

Wanneer ik die brieven niet meer binnenkrijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 18:39 geantwoord

Beste Aya,

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Als u geen van deze stappen heeft gevolgd, dan zult u een aangifte van identiteitsfraude moeten indienen. U kunt een kopie hiervan naar onze klantenservice toesturen.

Aan onze klantenservice heeft u laten weten dat u de zending heeft terug gestuurd. Zonder bon of trackingsinformatie zullen we deze retourneringen moeten afwachten.

Heeft op 24 juni 2017 om 23:24 geantwoord

De helft is gelogen want ik heb niet geklikt op t bevestigen van de bestelling. Nogmaals dit is bij meerdere mensen gebeurd. Ik ga niks betalen. En heb ook geen moer ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Ayakaddouri