Klacht: Incasso

op 27 april 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik merkte op dat er geld van mijn rekening verdween
Nu bleek het zo te zijn dat ik een keer op deze pagina had gekeken en wat gegevens in moest vullen
Ik keek er alleen want ik heb zelf een koophuis
nu blijkt dat ze ongewild je rekening plunderen
Ik blokte de bank rekening van hen en nu dreigen ze met boetes enz
Mijn adres en naam kloppen daar niet eens want ik vulde maar wat in zag ik achteraf of automatisch invullen van internet
Ik wil geen huis/kamer
Ik heb geen abo nodig
Ik wil mijn geld terug
Ik wil dat ze stoppen met dreigen voor boetes

Help

Gewenste Oplossing:

Dat ze daar stoppen met mij te mailen
Niet ongewild mensen aan een abo zetten
En mijn geld terug
De communicatie moet via info@huurwoningen.nl
Of via een heel duur telefoonnummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 28 april 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Met onjuist ingevulde gegevens kunnen wij uw klacht niet oplossen. Wij begrijpen dan ook uit uw extra informatie op deze website dat u alleen wilt dat wij uw klacht oplossen indien u uw echte gegevens achterlaat.

Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om uw klacht neer te leggen bij onze klantenservice via info@huurwoningen.nl.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Heeft op 29 april 2016 om 03:14 geantwoord

Welke onjuiste gegevens?
jullie spammen mij
dat adres is er maar 1 op de wereld dus je weet precies wie
of hebben jullie zoveel mensen te pakken dat je niet meer kan weten wie klaagt?

Bericht van Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U geeft in de extra informatie aan dat u weer nep gegevens gebruikt en als u echt iets wilt dat u wel echte namen gebruikt. U heeft van 04-12-2015 tot 11-03-2016 een premium account gehad op onze website. Voor een premium account betaald u €19,95 per 30 dagen, dit staat ook duidelijk aangegeven tijdens het aanmaken. U heeft in totaal 3 incasso's laten terugboeken en hiervoor heeft u een factuur ontvangen, deze factuur heeft betrekking op uw premium account toen deze nog actief was. Wij verzoeken u dan ook te voldoen aan de door u geaccordeerde betalingsverplichting. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door JulliezijnDieven100