Klacht: incasso

op 10 november 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

ik heb een incasso per post ontvangen van alektum incasso over levering scheermesjes die heb ik nooit ontvangen ook nooit besteld heb. daar ik niet per email bestel alektum beweert dat ik verschillende brieven zou hebben ontvangen,ik heb nog nooit van dit bedrijf iets ontvangen of gehoord ik heb Alektum hier over gebeld zij beweren dat ze. wel degelijk post hebben gestuurdt.en dat ik gewoon de rekening moet betalen zo niet dat ik dan hoge kosten kan verwachten wat moet ik doen betalen of afwachten .ik begrijp ook niet hoe ze aan mijn persoons gegevens konen

als alles naar tevredenheid is op gelost

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Wij zien dat het bedrag inmiddels al betaald is, en het lidmaatschap stopgezet is. Kunnen wij u verder nog ergens mee helpen ?Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 22 juli 2015 om 19:32 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door colsen jfm