Klacht: Slecht werkende navigatie dynavin n6 BMW x1 geplaatst door verkoper

Heb op 832018 navigatie dynavin n6 besteld en op 1332018 laten plaatsen door verkoper in spijkenisse,doch bij thuiskomst heb ik volgende gebreken vastgesteld, slechte geluidskwaliteit(gekraak om de 2 seconden) van door verkoper aangekoppelde originele BMW radio en valt soms uit en niet,heb dit direct gemeld aan verkoper doch tot op heden zonder resultaat voor enige oplossing of retourzending vanwege verkoper,heb intussen een vijftiental mails gestuurd en soms antwoord gekregen,we hebben kontakt opgenomen met leverancier en houden U op de hoogte,,,,, helaas zonder resultaat
Heb aan verkoper gemeld dat wij als autohandel het navigatiesysteem hebben afgekoppeld en radio werkt terug perfect intussen is wagen verkocht maar kan niet worden afgeleverd aan klant,,,

Graag eerlijk antwoord voor mijn klacht
Ofwel oplossing ofwel retourzending van navigatie en terugbetaling van 625€toestelplaatsing 125€ kosten retourzending en dit zonder poespas vanwege verkoper

Ps evt nieuw toestel opsturen voor test op kosten verkoper

Mvg

Dirk
Dirk verbauwhede dvcars bvba België
32477238201

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar inbouwnavigatie.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

9 maanden geleden - Na herhaalde mails en telefoons nog altijd geen oplossing vanwage de firma dynavin benelux(inbouwnavigatie oberonweg2623208 spijkenisse,hierbij het antwoord letterlijk overgenomen van de webfirma: Geachte heer, ik heb U gezegd dat we bezig zijn met het zoeken van een oplossing,soms moet je wat geduld hebben als de oplossing niet voor de hand ligt, Ik zag dat u een klacht hebt geplaatst op klacht.nl misschien moet ik Uw dan maar via die weg afhandelen,ik zal de procedure gaan volgen wat misschien wel 3 maand zal duren en de procedure die ik nu aan het volgen ben stil leggen, je vangt meer vliegen met honing dan met azijn, U bevorderd dat niet door het plaatsen van een klacht,maar prima dat is Uw keus. vervolg het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit meemaak,,,, temidden van het probleem en dan denken verhaal te kunnen halen door dit soort AKKEFIETJES Graag klacht verwijderen dan ga ik ermee verder,, Dit zijn de antwoorden van webfirma's die het niet te nauw nemen met gebruiks en of waarborggebreken,zielig om daarmee Uw brood te verdienen, mvg dirk

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

9 maanden geleden - Spijtig genoeg tot op heden nog altijd geen oplossing en of retouroplossing voor het aangegeven probleem,wel dient te worden vermeld dat bewust waardeloos toestel werd geretourneerd door dhl op vraag van mijn rechtsbijstandsverzekering,dit in orginele verpakking en met alle toebehoren,de bewuste firma dynavin benelux inbouwnavigatie dreigt ermee mij te beschuldigen voor het bestelen via e-mail,versta wie het kan,,, en mijn firma ervan te beschuldigen van valse info te verspreiden,,,alle mails zijn beschikbaar ter inzage, Ps bij het nazicht en versturen van het toestel heb ik opgemerkt dat dit toestel van bouwjaar 2015 is(heb foto ervan gemaakt en opgestuurd) dus dit kan onmogelijk een waarborg genieten van (fabrikant)om reden van ouderdom,,,, Bij aankoop werd mij een factuur afgeprint en werd dit TER GOEDE TROUW betaald met een betaaltoestel van naburige firma of persoon POWER ENERGIE STUDIO CAPELLE AD IJSSEL(ter inzage) mvg dirk

Bericht van inbouwnavigatie.com

9 maanden geleden - Geachte heer Dirk, Alle emails zijn ook bij ons ter inzage. Wij hebben u al diverse malen aangeboden om langs te komen zodat wij het probleem ( als deze er werkelijk is omdat wij niks hebben kunnen constateren ) voor u op te lossen. Omdat uw product binnen 3 maanden defect is geraakt ( als dat echt zo is ) heeft u recht op vervanging van het toestel. Wij hebben u al meerdere malen te kennen gegeven dat er een nieuw toestel voor u klaar ligt, maar in plaats van energie te steken om het probleem op te lossen en langs te komen blijft u maar mailen en berichten plaatsen. Om het probleem op te lossen bent u wettelijk verplicht om ons de mogelijkheid daar toe te geven. Helaas doet u dat niet. U wordt nogmaals vriendelijk verzocht om een afspraak te maken. U heeft niet bij een naburige firma betaald. Ook het bedrijf waar u gepint heeft is een vestiging van ons. U heeft vanaf uw aankoopdatum 2 jaar garantie. Dat is uw wettelijk recht.

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

9 maanden geleden - Goedemorgen, Ik denk dat de firma vergeten is zolang ik de klacht niet verwijder er geen enkele oplossing zal worden gedaan,het toestel is geretourneerd door DHL en wordt zoals u zegt op de plank gelegd,de oplossing is simpel terugbetaling van het toestelmontageverzending (625€125€35€ Mvg Dirk

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

7 maanden geleden - Goedemorgen, Toestel al 6 weken op de plank prima service van inbouwnavigatie veel arrogantie via de tekefoon maar weinig klantgerichte service,we horen en zien het wel, Mvg Dirk

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

6 maanden geleden - Goedemiddag, Intussen een tiental weken voorbij en de navigatie ligt nog altijd op de plank,van arrogantie gesproken,de firma DHL heeft zich intussen een paar malen gemeld om het toestel terug af te halen doch de firma weigert deze terug te geven aan DHL Er is maar één uitleg voor deze handelingen en dit is ONBETROUWBAAR,,, Intussen ook geschrapt van het WEBWINKEL KEURMERK door klachten van gedupeerden volgens de website van het keurmerk mvg dirk

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

3 maanden geleden - Goedemorgen, intussen een paar maand verder en toestel ligt nog altijd OP DE PLANK,toestel werd geretourneerd door DHL maar de terugbetaling laat op zich wachten,potentiele nieuwe kopers wees gewaarschuwd gewoon ONBETROUWBARE FIRMA arrogant en geen schaamte Hun slogan we zien en horen het wel,,,,hopelijk worden zij ook eens op dezelfde manier bedrogen,,, mvg dirk

Reactie van de melder van de klacht Dvcars bvba

2 weken geleden - Goedemorgen, Intussen een paar maand verder,prachtige service van ONBETROUWBARE FIRMA,het ligt op de plank,,, Potentieele kopers U bent gewaarschuwd,dhl reeds 5x geretourneerd oud slecht werkend toestel gaan ophalen van oplichting gesproken,,, mvg dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Dvcars bvba