Klacht: Geen communicatie en niet-werkende dongle

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte communicatie en niet-werkende dongle

Apple CarplayAndroid Auto USB Dongle besteld. Deze was uiteindelijk zeer snel geleverd en werkte ook prima.

Echter na 1 á 2 weken werkte deze helemaal niet meer. De dongle wordt wel herkend door de software, echter als ik vervolgens de telefoon aansluit, gebeurt er helemaal niets.

Gevraagd aan InbouwNavigatie of dit een bekend probleem is, of dat er wellicht iets aan te doen is. Reactie blijft uit.

Vervolgens zelf op zoek gegaan naar wat het euvel kan zijn: wat blijkt, dit lijkt een namaak-dongle te zijn.

Nog geen reactie gehad om mijn mail, dus ook gebruik gemaakt van de WhatsApp functionaliteit op de website, om in ieder geval EEN reactie te krijgen. Dit bericht wordt gelezen, maar vervolgens wordt er niets meer mee gedaan.

Nu dus een dongle van €100 waar ik niets mee kan.

Gewenste Oplossing:

Het versturen van een nieuwe niet-namaak dongle, of bij het terugstorten van het betaalde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar inbouwnavigatie.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kdv88