Klacht: geen beloofde terugbetaling van een niet gekregen product via inbouwnavigatie.com

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik heb in mei 2012 een navigatietoestel besteld en betaald via de site “inbouwnavigatie.com”
Inbouwnavigatie.com vertelde mij dat ik via de site een onterechte korting heb gekregen en dat ze daarom mijn geld gingen terugstorten.
Nu na een jaar wachten, vele mails, een aangetekend schrijven etc. Heb ik een klacht via ECC ingedient. Deze hebben mij nu een mail gestuurd dat ze na vele pogingen geen reactie krijgen van inbouwnavigatie.com en stelde voor om via jullie een klacht in te dienen.
In bijlage vindt U een word-document met een paar van mijn mails waar ze (in het begin) wel op reageerden.

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van €335,78 terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inbouwnavigatie.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar inbouwnavigatie.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Harne