Klacht: Een simpele vraag over updates die tegen het onbeschofte niet eens beantwoordt wordt

Een simpele vraag over een update t.a.v. IGO Basarsoft die op een systeem staat wat ik bij hun nog geen maand geleden gekocht heb, bijna onbeschoft en niet eens beantwoord wordt. Bestaande Basarsoft versie Jun 2013, kaarten Q3 2017, er zijn voor beide updates van aug 2018.
Na een heftig telefoongesprek over een update, waar je eerst allerlei flauwekul te horen krijgt over versie’s en in-compatibiliteit, waar niets van klopt. krijg je te horen dat voor updates betaald moet worden??
Op de IGO support site staat, Once you have purchased a package, you will be able to download the upcoming updates free of charge. Das dus lekker verdienen zo. Om dan over de manier van iemand te woord staan maar niet te spreken, het begrip service staat zeker niet in het vaandel.
Ik ben inmiddels bang dat e.e.a. niet legaal is en ik naar de updates kan fluiten. Dan schakelen ze ook nog over op, ik weet niet of u wel klant bent bij ons, ja dat wel en geweest! order nr 6121

De updates leveren zoals ook op de site van IGO staat gratis, en de erbij behorende licenties geven zodat je dit zelf kan doen, daar hoeven zij niet tussen te zitten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar inbouwnavigatie.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fendree