Klacht: In rekening brengen van telefoonkosten

op 02 september 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

In 2012 contract aangegaan voor glasvezel bij brabantnet , pakket met gratis bellen voor 6 euro per maand . Bij ingaan van contract in 2013 het eerste halfjaar de volle mep betaald voor bellen omdat het contract niet goed in het systeem van Brabantnet gezet was ,na meerdere telefoontjes van mijn kant de teveel betaalde telefoonkosten teruggekregen .
Nu vanaf Mei 2016 weer de volle telefoonkosten van mijn rekening afgeschreven ,omdat mij een nieuw contract is aangepraat door 1 van uw medewerksters in 2015 . Zij vertelde mij toen ik belde voor een Fox abonnement , dat ik een verouderd pakket had en als ik voor een nieuw pakket zou kiezen dat ik dan wel een beperkter zenderaanbod had , maar dat dan het bellen gratis was .
Dus dat klonk goed en ik was blij dat ik even gebeld had ,want ik had dan toch weer 6 euro verdiend op mijn voetbalabonnement .
Maar helaas de kater kwam later dit jaar , daar ik erachter kwam dat ik van afgelopen Mei al rond de 150 euro extra telefoonkosten betaald heb zonder dat iemand mij daarover vooraf geïnformeerd heeft dat deze dame mij gewoon een jaarabonnement aangesmeerd heeft ( dat hoor ik na telefonisch contact met een van uw mensen )en dat ik daar achteraf zelf achter moet komen door de extra afschrijvingen van mijn rekening .
Dit valt me bijzonder tegen van Brabantnet , kijk zoiets kan 1x gebeuren , maar ik maak het nu al voor de 2x mee dat ze aan mijn geld komen en daar ben ik niet echt blij van .
Verder ben ik tevreden over jullie en hoop dat dit opgelost wordt

Ik hoop dat het opgelost wordt ,en dat de teveel betaalde kosten teruggestort worden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 02 september 2016 om 16:24 geantwoord

In 2015 is er inderdaad actie aanbod geweest voor Onbeperkt Bellen Vast & Mobiel 1 jaar gratis. Dit is duidelijk gecommuniceerd, zowel in de actievoorwaarden, als op de bevestigingen en een brief in het najaar waarmee gebruikers van de actie geattendeerd zijn op het aflopen van de actie.

We zetten je klacht uit bij onze afdeling klachtafhandeling, deze zal met je contact opnemen omtrent je melding.

met vriendelijke groet,
[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Reactie van de melder van de klacht henning62

8 maanden geleden - Ik heb geen actievoorwaarden ontvangen en ook geen brief in het najaar , ik heb dit alleen telefonisch aangeboden gekregen van degene die ik trof aan de andere kant van de lijn op dat moment Anders had ik het niet zover laten komen als ik op de hoogte was geweest en had ik nu zeker geen klacht ingediend . M vr groet Henny Dijkstra

Alle klachten die gemeld zijn door henning62