Klacht: In gebrekenstelling

op 22 mei 2020 over BigGym in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf het begin van de lockdown was het duidelijk. Thuiswerken.
Thuiswerken betekent dus dat ik een aantal maanden op geen enkele manier gebruik kan maken van de diensten van BigGym.

Dat geeft mij het recht om BigGym in gebreken te stellen.

Mijn keuze was om te stoneren en kreeg ik uiteindelijk een boeten van €5,- en om problemen te voorkomen heb ik dit uiteindelijk betaald.

Na meerdere malen te hebben gemaild met vragen om hier op een schappelijk manier met elkaar uit te komen was er 0 reactie.
Ook telefonisch was de firma niet te bereiken.

Dit dwong mij om een aangetekende brief te sturen. Kost me extra geld en ontving ik uiteindelijk een bevestiging dat dit is gelukt.

Een hele nare smaak krijg ik van dit soort bedrijven.
Daar wil ik mijn geld niet aan besteden en zal ik niet naar terug keren principieel.

Gewenste Oplossing:

Details openstaande post(en):

1 Jaar - Daluren Periode 1-4-2020 - 1-5-2020 € 15,45
Openstaande € 5,00

En de daaropvolgende maanden wil ik retour op rekening.
De kosten van de aangetekende brief.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BigGym

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BigGym nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jebentzelfeenklacht