Klacht: In de zeik genomen door uw medewerker.

Araz op 29 maart 2018 over Evides in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 29-03-2018 omstreeks 10.30 gebeld met evides.Ik heb hiervoor een brief ontvangen.waarin staat dat als het mij niet uitkomt,een nieuwe kon maken.Ik vervolgens dit nummer gebeld 0880159595 na het volgen van een keuze menu ben ik door verbonden met een idioot!toen ik wou uitleggen dat ik niet op vrijdag aanstaande thuis ben.,en dat ik een nieuwe afspraak wou maken begon uw medewerker gekke gebaren te maken en mij zeer associaal behandeld.Ik heb vervolgens opgehangen na een kwartier te hebben gewacht!Ik wou dit perse melden jullie hebben klootzakken in dienst,zo ga je niet met klanten om!!!!!

Gewenste Oplossing:

Een excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door