Klacht: In 2014 bestelling geannuleerd. Diner Jaarkaart blijft kaarten sturen

op 22 april 2017 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2014 via iBOOD een diner jaarkaart besteld en weer geannuleerd omdat de kaart niet op tijd geleverd kon worden.
Bedrijf blijft al die jaren kaarten sturen en geld van mijn rekening incasseren.

Gewenste Oplossing:

Stoppen met kaarten sturen en onterechte incasso's terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Alle klanten vanuit het verleden zijn op inactief gezet. Iedereen moet zichzelf op automatisch verlengen zetten. Probleem opgelost!

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door MaxDossantos