Klacht: Imperia Pasta Drive

op 13 juli 2012 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Ik heb via groupon een imperia pasta drive besteld op hun website, deze staat letterlijk als degelijk omschreven. Vandaag krijg ik mijn pastamachine geleverd is dit geen imperia pastamachine maar wel een goedkope namaak van het merk domoclip. Wanneer ik mijn klacht gemeld heb aan groupon krijg ik de mededeling dat ik moet contact opnemen met de leverancier (een spaanse website), ik spreek totaal geen spaans. Op de website zelf vind ik een gelijkaardige pastamachine waar er nergens sprake is van imperia. Op de groupon voucher is echter letterlijk te lezen imperia pasta drive.
Onderstaande mail heb ik gekregen betreffende de bestelling van mijn machine:
Beste julie honoré,
Je hebt met succes volgende deal aangekocht: “Hocus pocus pasta! € 39 voor een Imperia Pasta Drive – ga de Italiaanse chefs achterna en maak in een handomdraai je eigen verse pasta’s (waarde € 65)”.
Het totaalbedrag van € 39,00 is via Credit Card betaald.

Je bestelling wordt afgeleverd op het afleveradres dat je opgegeven hebt tijdens de aankoop.

Alle afleverdetails (zoals de levertijd) kan je terugvinden in de ‘Voorwaarden’ van de deal.

Het versturen à de bestelling gebeurt door onze partner:

Teletiendaoutlet
Brought to
you by Groupon

Met vriendelijke groeten,
Je Groupon-team
Afleveradres onjuist?
Neem zo spoedig mogelijk contact op met Groupon.

Ik heb een imperia pasta drive machine besteld en wens dan ook zo een te ontvangen in plaats van een goedkoop namaakproduct van domoclip. Indien dit niet mogelijk is wens ik een volledige terugbetaling van mijn geld. De pastamachine mogen ze terug komen ophalen, de verzendkosten hiervan zijn ten hun laste. Indien ik niet vlug antwoord verkijg, zal ik dit melden aan de ombudsdienst onder de mom van misleidende reclame, wanneer er sprake is van een imperia pastamachine moet het zo een zijn die geleverd wordt!

Alle klachten die gemeld zijn door julez86