Klacht: rasime, xenofobie, laster, aanzetten tot zelfmoord, haat jegens homo’s ect

sandra6OO op 22 juli 2013 over ikhaatmijnleven.nl in de categorie Websites - Lifestyle en gezondheid

Men moet de site ikhaatmijnleven.nl onmiddellijk blokkeren,
ik weet dat het kan.
Ik vind dat grappen moeten kunnen, dat mensen de kans moeten krijgen in een democratie om hun ding te doen.
Maar continu haat verspreidden jegens kankerpatiënten, homo’s lesbiennes, moslims…
Het blijken ook dezelfde personen, ene MW, MV, Jack en Muppie. Dat dit dan nog eens gelinkt is aan Facebook kan er bij mij helemaal niet in. Foto’s van een buitenlander die een schaap neukt… ??? De spot drijven met transgenders, mensen die depressieve boodschappen posten, tips geven over hoe zelfmoord te plegen… en youtube-opnames over moord…

Gewoon opdoeken, Nederland loopt op kop met van die hatelijke websites die eenieder in gevaar kunnen brengen:
effeklagen.nl, Bullchat waar iedereen een anders profiel openlijk kan misbruiken ( links naar private profielen die gekraakt worden, ook buiten medeweten van gebruiker ) ook op fok.nl is het een en al gortige haat... op forums die er niet voor gemaakt zijn haat en nijd.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ikhaatmijnleven.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door