Klacht: Ikea product onbekend bij Ikea

op 26 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Ikea hebben wij twee twee-persoonsbedden gekocht. Bij een van de bedden is de lattenbodem doorgezakt. Dit valt onder de garantie bij Ikea, als het een Ikea product is. De medewerksters op de beddenafdeling van vestiging Delft ontkennen echter dat het om Ikea producten gaat en willen ons niet verder helpen. De klantenservice stuurde ons eveneens met een kluitje in het riet.

Gewenste Oplossing:

Als Ikea haar eigen bed herkent en ons een nieuwe lattenbodem geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liv Krul