Klacht: Ikea Heerlen niet klantvriendelijk

op 22 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

1. Vanuit het restaurant moet een snelle en verkorte uitgang zijn naar buiten, niet alweer door de winkel moeten lopen om weer langs de kassa te moeten gaan.
Net zoals in Eindhoven willen wij na het winkelen nog iets gaan gebruiken in het restaurant en na gebruik direct met de lift naar buiten kunnen. In Eindhoven is dit bijzonder goed geregeld. Met een rolstoel is dit bijna niet te volbrengen.

2. Waar is de warme vitrine gebleven in het restaurant.
Nu moeten wij erg lang in de rij op onze beurt wachten om een pistolet met ham kaas te krijgen die ineens uitgereikt moet worden. normaal kan ik deze (even) snel zelf van de plaat halen.
Koude snacks, broodjes, toetjes, gebak, enz, zijn zo gepakt, maar voor een warm broodje moet je aansluiten.
Wederom is het in Eindhoven (nog) steeds beter geregeld, zelf kunnen pakken uit de warme vitrine. Dit verkort de wachttijd aan de afhaalbalie voor warm eten.
Ook de bijgerechten zoals frites en groeten zijn minder dan andere locaties, en dat voor een vestiging waar veel Duitse mensen komen.
Geen wonder dat men extra porties frites bijbesteld, ik hoor alleen maar klachten van klanten om ons heen.
Waar zijn de borden en bestek.?
Uitserveren op kleine papieren borden en schaaltjes met plastic bestek, kan toch niet.
Geen wonder dat de porties voedsel klein zijn.
Nee, IKEA Heerlen heeft voor ons afgedaan, toch maar weer naar de andere locaties.
Ps. ik bemerk ook een hoger prijsverschil in de winkel van Heerlen. vooral bij de aanbiedingen.
En heeft Heerlen geen beveiliging.? Waar zijn die dan,?
Bij de uitgang was een ruzie tussen klanten (parkeerplaats), geen beveiliging gezien, omstanders hebben dit opgelost.

Tevreden ben ik in de andere locaties van Ikea, Eindhoven is voor ons het voorbeeld.
IKEA Heerlen is afgedaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet de Mink.