Klacht: Ik wil mijn geld terug!

op 13 september 2016 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn moeder had een bestelling geplaatst bij Tommy Hilfiger op 18 juli. De bestelling was niet geplaatst maar het geld was wel afgeschreven. Wij hebben vervolgens gemaild dat het geld is afgeschreven en dat de bestelling niet is geplaatst en dat we dus graag ons geld terug zouden willen hebben. Hierop kregen wij te horen dat ze dit zullen doorsturen naar de financiële afdeling van Tommy Hilfiger. Daarna kregen we niks te horen en heb ik weer moeten mailen en bellen. Waarop ik een mail terugkreeg dat volgens de afdeling van financiën het geld al teruggestort was op 21 juli! Dat is niet waar en hierop hebben wij gereageerd met screenshots van mijn moeders bankrekening van ongeveer 21 juli tot 25 juli zodat ze kunnen zien dat ze dus nik heeft ontvangen. Tot mijn verbazing kregen we WEER dezelfde reactie terug dat het geld al is teruggestort. Ik vind dit echt belachelijk aangezien het nu al anderhalf maand bezig is. Ik heb weer gebeld en zij zouden dus weer de afdeling van financiën mailen en vragen om een bewijs dat het geld is teruggestort met het rekeningnummer van mijn moeder. Ik snap niet waarom het zo ontzettend lang duurt voordat we ons geld terugkrijgen en waarom ze niet serieuzer omgaan met dit probleem.

Ik wil mijn geld terug!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arwa