Klacht: IK WIL MIJN GELD TERUG!!

op 30 juni 2012 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Op maandag 19 maart 2012 heb ik via Dealdigger.nl een T-shirt besteld. Het betreft die 2× T- shirts van het merk Osaka 88 set 02-XL met bestelnummer # 004721.De T-shirt is nooit geleverd ook na de 12 werkdagen die ze hanteren.Na diverse e-mailwisselingen heb ik niets ontvagen. Op 7 april 2012 heb ik het contract ontbonden en dealdigger gevraagd om mijn geld (totaal bedrag van € 28,90)op mijn rekening terug te storten. Het is tot nu toe nog niet gebeurd.Na weer een aantal emails te hebben gestuurd, ontving ik op 13 juni een email van klantenservice dealco (Marlou de verzender van de email)dat ze mij een print screen zouden sturen van de terugbetaling (bewijs van betaling dus) Vandaag is 30-06-2012 en ik heb geen print screen noch betaling gezien.

Ik wil mijn geld terug.Het is nu meer dan 3 maanden.Mijn verzoek is dat Dealco of Dealdiger het bovengenoemd bedrag op mijn rekening terugstort.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 18 juli 2012 om 15:01 geantwoord