Klacht: Ik wil geen abonnement

op 19 augustus 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Voor 1.99 euro kan je 24 uur lexa proberen. .Ik heb dit gedaan en goed opgelet dat ik het vinkje waarbij stond dat he abonnement automatisch verlengd word weg gehaald want ik wil niet gelijk aan een abonnement vast zitten! Daarom ook de 24 uur voor 1.99 op proef! Vervolgens is mijn abonnement toch zomaar zonder mijn toestemming verlengt voor 6 maanden! Ik wil dit absoluut niet lexa is absoluut niks voor mij!Ik heb geprobeerd er vanaf te komen maar lexa is heel moeilijk te bereiken! Ik heb een mail gestuurd en die zou binnen 48 beantwoord worden wat dus niet gebeurd is!!! En ik weet nu niet wat ik moet doen maar ik wil dit echt niet! Help?

Ik ben tevreden als het abonnement per direct op stop gezet word want ik kan dit helemaal niet betalen en ik heb absoluut geen toestemming gegeven!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pattyknoop