Klacht: Ik wacht al 2 maanden 6 mails 3 klachten en 3 telefoontjes verder

Ik heb nog een openstaande factuur maar voor de laatste 2 maanden vraag ik om een nieuwe correcte factuur. Ik heb steeds een factuur onder me neus gekregen die totaal niet klopt ik, ik heb het meerdere malen aangegeven dat het niet correct is. Een aantal maanden heb ik wel betaald heb ik ook bewijs van gestuurd zeker wel 3 maal en zeker wel 3 keer gebeld en vast wel 6 mails gestuurd om te zeggen dat mijn factuur niet correct is graag verwerken zodat ik de draad weer kan oppakken. Ondertussen krijg ik wel dreigmails en brieven dat ik binnen 3 dagen moet betalen? Maar hoe zit het nou met dit ik zie duidelijk dat deze factuur niet klopt ik geef jullie bewijs en ik krijg steeds de oude niemand bij jullie doet de moeite om dit voor mij recht te trekken? Ik vind het weliswaar super vervelend ik ben namelijk al serieus 2 maanden bezig en ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag steeds maar de oude factuur die niet correct is. Ik ga zeker geen termijn ondertussen overmaken jullie horen mij te vertellen wat er openstaat dus tot die tijd kan ik geen nieuwe regeling afspreken met jullie? Wat moet ik nu doen ik heb al zoveel gedaan ik hoop dat iemand dit nu wel doet ik begrijp niet hoe nalatig jullie kunnen zijn tegenover mij

Nieuwe factuur

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Butterflyfly