Klacht: Ik speel toto op internet ik zet 1x in soms doet hij meerdere keer inzetten

op 24 februari 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Ik ben een intensieve toto speler ,ik speel heel de week als er wedstrijden zijn.
Mijn inzet word door systeem dubbel ingezet ik bel op tijd op met de boodschap al voor de wedstrijden zijn begonnen . Er word nu tegen mij gezegd dat als het weer gebeurd ik mijn inzet kwijt raak . Er is een fout in jullie app ofzo ik weet het niet maar dit is een slechte zaak voor toto als ik voor de wedstrijd de melding doet dan is er tog geen probleem of wel ,ik snap het niet . Ik heb zoveel geld ingezet krijg stank voor dank. Julli moeten naar de oplossing zoeken van de fout die er in zit in plaats van lekker makkelijk doen. Ik kan geen systeem spelen op de toto app. Daarom ben ik genoodzaakt om op mijn iphad te spelen met de desktop versie dat geeft probleem word er gezecht. Weddenschappen kan ik ook met Unibet en anderen spelen , ik speel toto omdat ik toto als origineel ziet.
Ik zeg dan kan ik net zo goed niet meer online spelen en die gast aan de lijn zecht dat lijkt mij het beste, wat zijn dat voor manieren ik heb een dikke min voor julli ik speel niet meer toto online julli worden bedankt en tot zien.

Ik ben pas tevreden als ik met de toto app ook systeem kan spelen zo niet als er een fout is ontstaan bij de desktop versie ik mits ik op tijd een melding doen mijn geld gewoon weer terug krijg . dit is eerlijk en niet wat ik nu te horen krijgt
Niet 1 x heb ik meegemaakt als ik 1€ inzet dat hij dubbel inzet maar als het hoger is en de weddenschap min of meer onmogelijk is word er meerdere keer ingevoerd . Kan toeval zijn ik weet het niet , ik vind het gewoon niet eerlijk als ik het netjes op tijd meld het dan ook terug gedraaid moet worden. Op de foto ziet u twee keer 9€ inzet ik heb maar een keer ingezet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 28 februari 2017 om 11:44 geantwoord

Geachte heer Sahinci,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
Wij vinden het erg vervelend dat u via de toto app problemen ervaart.
Het komt voor dat deze app een foutmelding aangeeft. Indien u deze foutmelding krijgt adviseren wij u niet nogmaals een weddenschap te plaatsten, maar eerst bij uw lopende weddenschappen te kijken. Vaak is deze weddenschap namelijk al geplaatst. Wanneer u nogmaals klikt op de weddenschap zal deze nogmaals worden geplaatst.
Natuurlijk kan dit een keer per ongeluk voorkomen, hiervoor hebben wij een coulance regeling dat u de inleg terug kunt krijgen. Maar deze coulance is niet iets wat wij standaard toepassen, en hier kunt u niet op terug vallen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Derya Sahinci