Klacht: Ik ontvang mijn refund niet

ndeboer91 op 22 februari 2021 over TAP Air Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had voor augustus 2020 2 retour tickets naar Brazilie geboekt. Helaas is deze vlucht door TAP Airways geannuleerd ivm het Corona virus.
Ik heb heel vaak per email en telefonisch contact op proberen te nemen met TAP. Een keer lukte het om een telefoniste te spreken, hij gaf mij aan dat het geld onderweg is. Ik heb hem voor een schriftelijke bevestiging gevraagd maar nooit ontvangen. Op mijn emails wordt niet gereageerd. Daarna leek Facebook chat de enige manier om TAP te contacteren. Ik heb 1 keer een reactie ontvangen en daarna hebben ze op al mijn berichten niet meer geantwoord. Na dat ik een bericht op de Facebook pagina had geplaatst ontving ik wel een reactie. Het zou nog steeds in proces zijn maar door drukte duur het allemaal lang.
Het is inmiddels bijna maart en ik heb nog geen refund ontvangen, ook kunnen ze mij niet aangeven wanneer ik het bedrag ongeveer terug ontvang. Ik heb hier een erg vervelend gevoel bij en weet niet meer of en hoe ik mijn geld terug kan ontvangen.

Zodra ik een bevestiging ontvang die bewijst dat het volledige bedrag van de twee tickets is overgemaakt naar het rekening nummer die ik heb gebruikt bij het boeken van de tickets.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Air Portugal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Air Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ndeboer91