Klacht: Ik neem KIJK-shop letterlijk.

op 22 juli 2012 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar geleden (31-07-12) hebben wij een Portable dvd speler bij de Kijkshop aangeschaft.
Ik heb er wel 4 uur plezier aangehad!
Op 25-08-2010 hebben wij hem terug gebracht, we kregen geen geld terug, nee hij MOEST gerepareerd worden. De voeding moest gerepareerd of vervangen worden. Niks erbij gezegd over de oorzaak of iets.
Omdat wij hem alleen in de vakantie gebruiken en niet echt in de buurt een auto hebben, hebben we getracht om hem in de zomervakantie weer te testen. Weer niks!
Dus 22-8-2011 zijn we weer terug gegaan naar de winkel. Hij moest weer opgestuurd worden.. “ontbreking mainboard hersteld. Apparaat uitvoerig getest (compleet)”.
Daaruit zou je denken dat hij het wel zal doen aangezien hij getest is. Ik heb vandaag op 22-07-2012 het apparaat weer getest, alle probleem oplossingen in de handleiding zelf geprobeerd en niks werkt er. Helemaal niks, er gaat zelfs geen lampje branden als je een scherm aan zet.
Ik koop nooit meer wat bij de Kijkshop want dit is helaas niet de eerste keer.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met een portable dvd speler die wél werkt!

Alle klachten die gemeld zijn door o1-iriss