Klacht: Ik moet niks betalen

op 24 mei 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Aantal jaren geleden kreeg ik vitamine pilletjes van Solay Nederland. Ik had binnen termijn geannuleerd en pilletjes terug gestuurd. Ze bleven toch de vitamine pillen sturen, die ook weer teruggestuurd. Ik kreeg te maken met MK business BV die mij een tijd ging lastig vallen, daarna werd EDR ingeschakeld om me lastig te vallen. 2 jaren zijn verstreken en nu opeens weer bericht van EDR om te betalen.

Ik ben tevreden als ik niks hoeft te betalen. Ik ga niet betalen voor goederen die ik niet hebt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

6 maanden geleden - Wij hebben de klacht van klager in behandeling genomen en zullen de klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk afhandelen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 22 september 2016 om 14:20 geantwoord

Klager verzocht om bewijs van annulering en terugsturen op te sturen, maar is klager niet toe bereidt. Zonder bewijs kunnen wij het dossier niet sluiten en blijft de vordering openstaan.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Martis