Klacht: Ik moet betalen voor iets wat niet geleverd is.

op 30 april 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2016 heb ik een proefpakket slim fruit besteld. (stom ) Er is 7,50 en 68,00 euro van mijn rekening afgeboekt. Had een eenmalige machtiging gegeven. Daarna heb ik geen pillen meer ontvangen. Ik heb dus voor het geleverde betaald. In januari 2017 werd er weer 68,00 euro afgeboekt. Voor wat?? Heb gelijk terug laten boeken en de rekening geblokkeerd. Nu heb ik al bericht van het tweede incasso bureau of ik maar even wil betalen. Voor wat. Heb een aangetekende brief gestuurd naar Oosterhout en een mail met opzegging van lidmaatschap. Standaard mail via consumenten site.

Gewenste Oplossing:

Dat slim fruit het incasso bureau opdracht geeft te stoppen met aanmaningen voor iets wat ze niet geleverd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mandarijntje