Klacht: Ik kzn mij opzeg niet doen nooit bereikbaar!

op 01 juni 2017 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik probeer op verschillende manieren hun te bereiken maar helaas het lukt niet. Het is alsof het telefoonnummer niet bestaat heel raar. Online heb ik het ook geprobeerd maar dan zegt die dat mijn lidnummer niet klopt terwijl dat wel op papier staat. Wie kan mij helpen hiermee?

Ik wil hier mijn abonnrment stopzetten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Courlux International

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Naar aanleiding van uw melding vinden wij het heel jammer dat u ons niet heeft kunnen bereiken via onderstaande gegevens? Wij kunnen u mededelen dat wij het lidmaatschap van Estelle Mood voor u hebben stop gezet. U zult geen verdere zendingen ontvangen en wij danken u voor uw goede klandizie. Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anita Courlux klantenservice www.courlux.com/be be@courlux.com Hageman PO BOX 10150 Essen 035-559535

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 26 juni 2017 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Anita

Courlux klantenservice