Klacht: Ik krijg niet waarvoor ik betaald heb.

op 27 januari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

In de McDonalds in Etten-Leur werken sowieso al niet echt slimme mensen. En ik ben nu al 6 keer in deze situatie beland, en deze keer werd ik het beu. Ik bestelde 3 hamburgers bij een vent achter de kassa. Vervolgens hangt hij het bonnetje achter op en zegt hij dat ik even moet wachten. Ongeveer 10(!) minuten later komt er een vrouwtje terug gelopen met 4 hamburgers. Ze geeft er 2 aan een andere klant, en 2 aan mij. Ik weet zeker dat de klant naast mij er maar 1 besteld had, maar vervolgens loopt hij gewoon weg met beide hamburgers. Natuurlijk klaag ik tegen de vrouw en zeg ik dat ik er 3 had in plaats van 2. De vrouw zegt arrogant dat ik het zelf maar uit moet zoeken en ik niks van hun meer krijg. Daarna ga ik door met klagen en vervolgens zegt de vrouw dat ik mijn hamburgers op moet eten en de zaak moet verlaten, en ook niet meer terug hoef te komen. Wie zit hier nou fout? Ik niet volgensmij.

Bestellingen beter regelen. Bestelling laten brengen door diegene waarbij je het besteld hebt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Gielen