Klacht: Ik krijg mijn geld niet terug van mijn nog in de doos zittende sporthorloge

op 06 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Dank voor je bericht.

Je bestelling is in goede orde ontvangen.
Het duurt maximaal 20 werkdagen voordat het aankoopbedrag op je rekening zichtbaar is.
Het bedrag wordt overgemaakt door WORLDPAY en niet Marktplaats Aanbiedingen.
Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben, dan kunt contact opnemen met onze Klantenservice via het Contactformulier.
Wij helpen u graag verder.
Het team van Marktplaats Aanbieding
onderwerp is:e Marktplaats Aanbieding wordt uiterlijk op 27-09-2017 verzonden naar het door jou opgegeven bezorgadres:

Bezorgadres: Dhr J.A.H. Lansbergen
Hazepad 94
3766JV Soest
Ordernummer: E7TVFA72LP
Marktplaats Aanbieding: Bluetooth Smartwatch Activity Tracker
Totaalbedrag: € 45,90 (Reeds voldaan)
Ik heb gewacht tot nu toe vanaf 1 november om mijn geld terug krijgen maar heb het nog niet binnen.
Jan Lansbergen
Hazepad 94
3766JV Soest

Als ik gewoon mijn geld terug krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:20 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:24 geantwoord

Ik heb mijn geld terug gekregen via bemiddeling van Marktplaats.

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.H.Lansbergen