Klacht: Ik krijg mijn baby niet eens meer in slaap door fucking SCHIPHOL stelletje tyfuslijers

op 11 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Kim Jong-un, als je dit leest, je hebt nog kernwapens over heb ik begrepen? Schiet ze maar naar Schiphol, heel Nederland zal je dankbaar zijn

En als wij thuis dat vervolgens overleven zal mijn zoontje van 9 maanden eindelijk eens fatsoenlijk kunnen slapen. En dan zou ik niet dag in dag uit een van het krijsen rood aangelopen babykopje hoeven aan te kijken.
Nog mooier zou het zijn als we doof worden door de klap! Dan zullen we in de toekomst ook niet meer geplaagd worden door dat stelletje addergebroed dat ongetwijfeld binnen de kortste keren hun vliegveld zou herbouwen, zij het nog eens 10 keer groter. En niet meer op 10 meter boven je huis vliegen maar gewoon dwars door je huis, wat kan hun het verrotten, ze hebben schijt aan alles.

Maar in alle ernst, het is inmiddels duidelijk. Schiphol zal nooit stoppen met hun terreur. Het is een zwart gat dat alles opslokt en zich voedt met onze ellende.

1) Schiphol met de grond gelijk gemaakt
2) Het voltallige bestuur aan de galg
3) Nadat ik persoonlijk in hun bek heb gescheten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fuckschiphol1