Klacht: Ik krijg geen service/garantie verlening

op 03 augustus 2017 over Horecaworld in de categorie Horeca

Goedemiddag, mijn saladettekoeling die op 23 maart besteld was en ook te laat is geleverd in april heeft nu mankementen. Hierdoor heb ik een waarschuwing op mijn laatste evenement gehad van de keuringdienst. Als dit bij mijn volgende evenement 19 augustus niet in orde is krijg ik alsnog een dikke boete. De klantenservice scheepte me de eerste keer al of met online een formuliertje invullen. Geen formulier te bekennen alleen een mailadres dus daarheen gestuurd voor de technische dienst. Wederom een aantal keer gebeld naar de technische dienst die NOOIT bereikbaar is. De klantenservice ook weer gebeld en wederom word ik er afgescheept en krijg niemand anders te spreken. Niemand die me helpt daar en ik heb een jaar garantie op de koelingg. Nu ga ik ook nog de 8 ste op vakantie en kom de 17de terug ik dacht in een dikke week wel iemand fatsoenlijk te kunnen soreken voor ik ging maar blijkbaar kan dat niet en mijn stress zit nu hoog dat ik het niet met ze rond krijg voor de 19 de. Hierdoor moet ik extra kosten maken of inkomstemderving lijden!

Als het voor de 19 de gemaakt is of ik een nieuwe krijg. Zo niet dat ze ook mee de kosten vergiedne voor als dat dan nog mogelijk is de inhuur van een koeling of de inkomsten die ik misloop en de kosten die ik al heb vooruit moeten betalen aan het event.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horecaworld over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Moni1985