Klacht: ik kan schoolbank niet meer in

op 08 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds Schoolbank een nieuwe inlogsite heeft, is het voor mij (met plus-abonnement) onmogelijk geworden om in te loggen.
Sinds Sanoma het heeft overgenomen, is het fout gegaan. Ondanks herhaalde contacten met de helpdesk, wordt er niets aan gedaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de oude site wordt hersteld en ik weer normaal kan inloggen, ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Schoolbank.nl

1 maand geleden - Beste Bogaard, Wij hebben uw klacht/vraag al in behandeling genomen via onze helpdesk. Groeten, Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door EdBogaard