Klacht: Ik kan niet opzeggen

op 13 juni 2017 over Courlux International in de categorie Oplichting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Courlux International

11 maanden geleden - Geachte mevrouw, Het lidmaatschap met lidnr. 53054259808 van Estelle scheermesjes hebben wij voor u geannuleerd. Jammer dat u niet eerder heeft gereageerd via ons adres, telefoonnr. of via onze website, deze gegevens staan allemaal op onze facturen vermeld? Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Anita Courlux klantenservice

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 26 juni 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat wij het lidmaatschap met lidnummer 53054259808 van Estelle scheermesjes voor u hebben geannuleerd.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Anita

Courlux klantenservice
Postbus 2035
3330 DA Zwijndrecht
0900-4564564

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaalmelo