Klacht: Ik kan niet opzeggen

op 13 juni 2017 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik zit al ongeveer 2 jaar vast aan Estelle en ik heb het eerder geprobeerd om het abonnement op te zeggen, maar ik krijg nog steeds rekeningen binnen en ik krijg geen scheermesjes meer.

Als het per direct word opgezegd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Courlux International

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Het lidmaatschap met lidnr. 53054259808 van Estelle scheermesjes hebben wij voor u geannuleerd. Jammer dat u niet eerder heeft gereageerd via ons adres, telefoonnr. of via onze website, deze gegevens staan allemaal op onze facturen vermeld? Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Anita Courlux klantenservice

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 26 juni 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat wij het lidmaatschap met lidnummer 53054259808 van Estelle scheermesjes voor u hebben geannuleerd.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Anita

Courlux klantenservice
Postbus 2035
3330 DA Zwijndrecht
0900-4564564

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaalmelo