Klacht: Ik kan niet meer toegang tot mijn sociale club houden wanneer ik het spel te spelen op mijn console

op 18 juni 2016 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

Firslight20, 13 juni, 07:15 EDT:

op mijn console. Toen ik spelen in het spel op mijn Xbox Ik ben lvl 1 in mijn bemanning,
maar bij het aanmelden op de sociale club online, dan is mijn lvl is 53.
Ook mijn alias is gegaan in de sociale club. Ik kan geen wijzigingen in mijn profiel te maken.
Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet beschikbaar.

Zendesk dinsdag om 14:06 Hi Firslight20, u ontvangt deze geautomatiseerde e-mail omdat u onlangs een verzoek ingediend
om te Rockstar steun die lijkt te worden gerelateerd aan GTA Online connectiviteit of netwerk problemen.
Dit type van auto-antwoord wordt verzonden voor uw gemak,
zoals het mogelijk uw vraag of probleem sneller opgelost. Als u denkt dat u ontvangt dit bericht onjuist,
alstublieft antwoord op deze e-mail of update uw ticket en wij zullen graag helpen verdere op individueel niveau.
Raadpleeg eerst onze GTA Online server statuspagina om te zien of er bekende problemen zijn,
of als diensten liggen voor gepland onderhoud:
https://support.rockstargames.com/hc/articles/200426246 als er geen problemen vermeld zijn,
probeer opnieuw opstarten van uw console en wacht een paar minuten voordat u het opnieuw probeert.
Soms tijdelijke netwerkproblemen zal op hun eigen opruimen gewoon door te wachten een beetje.
Als geen waarschuwingen op dat onze server statuspagina,
nog steeds geen verbinding voor een lange periode van tijd, probeer uw console rechtstreeks naar uw modem–
in plaats van de router – via een bekabelde ethernetkabel,
en u probeert te verbinden met GTA Online.
Dit zal u helpen bepalen als uw router het probleem is.
Bent u op deze manier verbinding kunt maken,
moet u opnieuw uw router te configureren zodat uw console te verbinden met internet.
Een website die u kunt configureren van uw router is www.portforward.com.
Ga naar de site, kies het model van uw router,
en dan en volg de stappen voor het spel u een
Firslight20, 17 juni, 02:37 EDT:

(Ik zit op de zelfde internet als mijn vrouw en daar is
ze gaat al lvl in de crew en ik denk ik niet hoop echt dat jullie er nu wat te gaan
doen wat je zegen dat voor mij niet kent lag met je zet internet

als alles werk hoe moet werken na de upen van de xbox one is de xbox 360 aan
verslechten ze moeten
alle gewoon doen zijn er nog genoeg die op de 360 nog spellen

ook de up wat ze voor de one gedaan heb ook voor de xbox360 is

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door micpris