Klacht: Ik kan geen batterij wissele en geen mesjes meer kopen

op 18 februari 2018 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hen ca 1,5 jaar een Wilkinson scheermes gekocht bij Kruidvat met een snorharentrimmer die werkt op batterij en een muurhouder, zie foto’s) Ik gebruik hem 1x per week. Nu zijn de mesjes op en is de batterij leeg. Ik kan de batterij niet wisselen, omdat ik het apparaat niet open krijg,. Trekken en openbreken helpt niet. Ook bij Kruitvat kregen ze het apparaat niet open en hadden bovendien niet de juist setjes reservemessen 4 soorten geprobeerd, maar niet de juiste vraag: hoe kan ik het ding weer bruikbaar maken?

Gewenste Oplossing:

Als ik weer een bruikbaar apparaat en mesjes heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Wal