Klacht: Ik kan geen account aanmaken

op 13 juli 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Telkens wanneer ik mijn emailadres wil bevestigen geeft linkendin aan dat deze al bestaat. Ik dacht slim te zijn en een ander adres te gebruiken maar ook hier gaat het fout…na telkens opnieuw aan te geven dat ik geen robot ben krijg ik een zogenaamde beveiligingsvraag toegestuurd…die vervolgens nooit aankomt op mijn adres. Dan maar met mijn telefoonnummer proberen, dat wordt niet herkent als een bestaand nummer.

Dan word ik plots beperkt , hetgeen na opzoeken betekent dat ik nogal onbeschofte dingen gedaan zou hebben op Linkedin.

Toen dacht ik;dan maar kontakt opnemen met linkedin, wat denk je?? Dat kon niet want ik was beperkt…..

Inmiddels heb ik 2 emailadressen en een telefoonnummer achtergelaten bij Linkedin en daar baal ik stevig van….als er bij voorbaat al wordt omgesprongen met mijn ijverige pogingen weet ik niet of ik er uberhaubt nog deel van wil uitmaken.

Als ik met zekherheid weet dat mijn gegevens netjes behandeld worden. Ik heb 2 adressen met wachtwoord ingevoerd en hoop niet via allerlei spam aan deze vervelende actie herinnert te worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Home34