Klacht: ik heb voor twee weken en bestelling gedaan van ee jurk die is nog niet bezorgd..

op 02 september 2015 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een trouwerij van me zoon 11 september heb betaald 16.57 maar is nog niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

dat het nog snel bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 september 2015 om 07:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

03-09-2015 Mevrouw Van Hal per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Op basis van de gegeven informatie kunnen wij de betaling niet in ons systeem terug vinden. Mevrouw Van Hal gevraagd om een kopie van het betaalbewijs door te sturen naar [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door charlie1234