Klacht: ik heb pakketje terug gestuurd

op 17 augustus 2017 over Atlas for men in de categorie Algemeen

goedemorgen, voor een poos geleden iets besteld bij atlas for men dat doe ik vaak ik had voor mijn man 2x 2setjes t,shirts besteld + een polo s,hirt
ik heb de 2 x 2 t,shirts gekregen maar de andere polo s,hirt niet daar voor in de plaats zat er een zwarte korte spijkerbroek bij heb gebeld met atlas for men en het verhaal verteld het is dan in het magazijn fout gegaan zei de telefoniste ik kon het wel retourneren dat heb ik gedaan bij een benzine pomp in oude pekela want dar kon je het heen brengen (dhl) ik kreeg keurig het bonnetje bewijs van afgeven. kreeg ik weer een brief van atlas for men dat we niet betaald hebben ik had het bewijs dan moest ik hem maar kopieren en naar hun toesturen ik heb de brief gekopierd en het bonnetje. krijg ik verdorie weer een brief van atlas for men een betalingsherinnering eigenlijk heb ik het een beetje gehad met hun moet ik nou weer bellen? ik ben het zat

ik zou tevreden zijn als zij hun excuus aanboden
de brieven die ik gestuurd heb
de telefoontjes die ik gepleegd heb
ik verwacht een compensatie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atlas for men

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atlas for men nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gea koetje