Klacht: Ik heb niks besteld en krijg een ic op mijn bankafschrift

op 04 juli 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb niks besteld en krijg een ic op mijn bankafschrift

Ik wil weten bij wie ik wat besteld zou hebben. Mocht dit wel door mij gedaan zijn dan wel door een huisgenoot dan betaal ik natuurlijk als nog maar voor nu wil ik graag weten waar wat is besteld voor 42 euro.

Als ik weet bij welk bedrijf wat is besteld en dit door mij is gedaan.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

6 maanden geleden - Geachte heer Visscher, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij mijndomein.nl of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via; E: incasso@mijndomein.nl Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 06 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door RVisscher