Klacht: ik heb niks besteld en ik krijg een factuur , schandalig

op 03 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

ik heb niks besteld en oppeens krijg ik een factuur met mijn naam adres alles erop en eraan , , wat is dat voor een schande , voor iets da ik niet eens besteld heb ga ik niet betalen , ik vind da schande hoe ze aan mijn naam en adres komen

ik ben niet tevreden , alleen als ze het oplossen wel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 05 mei 2017 om 02:09 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend dat er onenigheid en verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

De factuur wordt samen met de bestelling zelf in een envelop verstuurd. De eerste betaalperiode is nog niet verstreken, dus er is geen losse factuur verstuurd.

Onze klantenservice heeft u twee oplossingen aangeboden:
1. U kunt de zending naar ons retourneren.
2. U kunt, als u nooit zelf uw gegevens heeft ingevuld, ons een kopie toe mailen van een aangifte van identiteitsfraude.

Daarnaast is uw e-mail adres opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Dit houdt in dat u een order bevestiging toegezonden krijgt. We hebben geen annuleringsverzoek per e-mail ontvangen.

Heeft op 05 mei 2017 om 09:04 geantwoord

Nee ik ga helemaal niet . Als dat maar zo makkelijk is om te bestellen . Kan iedereen dat doen voor iemand anders naam en adres

Bericht van Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Als u nooit de site heeft bezocht en informatie heeft ingevuld, dan kunnen wij u verder helpen na ontvangst van een kopie van een aangifte formulier.

Alle klachten die gemeld zijn door volkannn