Klacht: ik heb mijn pakje aangetekend terug gestuurt r401353789

op 20 maart 2017 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

betreft pakje terug gestuurt betalings kenmerk-r401353789 gelieve de firma op de hoogte te zetten factuur -r401353789 de bakker willem spreeuwenhoek 9 1800 Vilvoorde belgie

niet tevreden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 21 maart 2017 om 09:15 geantwoord

Geachte W. de Bakker,

Alektum incasso heeft geen dossier in behandeling op het adres, telefoon nummer, factuur nummer, of tenaamstelling die u vermeld. U heeft ook geen dossier/debiteur nummer vermeld. Als u door Alektum incasso wordt aangeschreven staat deze vermeld.

Alektum verzorgt ook de facturatie en debiteuren beheer van een aantal bedrijven. Helaas troffen wij de door u vermelde factuur gegevens ook niet aan in onze facturatie administratie. Het is ons dan ook totaal onduidelijk waarom u een klacht over Alektum incasso heeft ingediend.

U heeft aangegeven een klacht over Alektum incasso B.V. te hebben, dit achten wij pas mogelijk nadat wij u aanschrijven en/of telefonisch contact met u hebben gehad.

Wij verzoeken u dan ook zelf contact op te nemen met het bedrijf in kwestie. U treft de contact informatie naar wij aannemen, op de factuur aan.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door de bakker willem